قتل مرد ترکیه ای به دست ایرانی

قتل مرد ترکیه ای به دست ایرانی

اعلام گذشت خانواده ترکیه ای از قصاص تاجر ایرانی
مرد تاجر كه متهم است شريك تركيه‌اي خود را به قتل رسانده از جنبه عمومي جرم پاي ميز محاكمه مي‌رود.
به گزارش خبرگزاری ایران تی آر، قتل مرد ترکیه ای به دست ایرانی رسيدگي به اين پرونده همزمان با پيدا شدن جسدي سوخته به جريان افتاد. مأموران پليس پايتخت بعد از كشف جسد بود كه بررسي‌هاي خود را شروع كردند. تحقيقات در اين باره ادامه داشت تا اينكه اعضاي خانواده‌اي از تركيه روانه ايران شدند و گفتند فرزندشان گم شده است. آنها بعد از ديدن جسد در پزشكي قانوني هويت وي را تأييد كردند.

تحقيقات پليس از خانواده اين مرد نشان داد كه وي از چند سال قبل در ايران زندگي مي‌كرد و شريكي ايراني هم به نام نادر داشت. آنها كارگاهي توليدي داشتند و محصولاتشان را به تركيه صادر مي‌كردند.

اعضاي خانواده مقتول گفتند وقتي براي يافتن فرزندشان با شريك نادر تماس گرفته بودند، او از سرنوشتش اظهار بي‌اطلاعي كرده بود. بررسي‌هاي پليس در اين باره ادامه پيدا كرد. آنها متوجه شدند كه نادر از مدت‌ها قبل با شريكش اختلاف داشته و در محيط كارگاه هم با هم درگير شده بودند.

با به دست آمدن اين اطلاعات بود كه نادر در اداره پليس تحقيق شد. او گفت مدتي قبل بود كه شريكم به طور ناگهاني ناپديد شد. براي يافتنش تلاش هم كردم اما نتيجه‌اي نگرفتم. اين مرد وقتي مورد تحقيقات فني قرارگرفت چاره‌اي جز اقرار به قتل نداشت.

او گفت وقتي شراكت ما شروع شد، درآمد خوبي داشتيم و سود خوبي هم عايدمان مي‌شد تا اينكه با شريكم اختلاف مالي پيدا كردم. اختلاف حساب ما خيلي زياد نبود، اما هر چه بود منجر به كينه شده بود. روز حادثه هر دو در كارگاه تنها بوديم كه مشاجره كرديم. دعوا بالا گرفت تا اينكه او چوب برداشت و حمله كرد. دستم روي ميز رفت و چاقويي برداشتم تا دفاع كنم. وقتي حمله كرد چاقو را پرتاب كردم و ضربه‌اي به او خورد. ضربات بعدي را هم زدم. پس از حادثه بود كه متوجه اشتباهم شدم، اما خيلي دير شده بود. پس از آن هم جسد را سوزاندم و اطراف شهر رها كردم تا اينكه به دام پليس افتادم.

با اقرارهاي متهم بازپرس او را به اتهام قتل عمد و جنايت بر ميت مجرم شناخت و كيفرخواست عليه وي صادر و پرونده براي رسيدگي به شعبه هشتم دادگاه كيفري شماره يك استان تهران فرستاده شد. اولياي دم تاجر تركيه‌اي در حالي كه حق قصاص داشتند از متهم اعلام گذشت كردند و گفتند كه قصاص وي فرزندشان را به آنها باز نخواهد گرداند و به مجازات او از جنبه عمومي هم رضايت دادند. بنابراين پرونده از جنبه عمومي جرم بررسي خواهد شد./ روزنامه جوان

همچنین ببینید

Köfteci Yusuf

رسوایی گوشت خوک در رستوران زنجیره ای ترکیه

رسوایی گوشت خوک در رستوران زنجیره ای ترکیه خات نیوز- در این بیانیه تاکید شده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *