كنسرت شادمهر عقيلي در استانبول به آشوب كشيده شد

كنسرت شادمهر عقيلي در استانبول به آشوب كشيده شد

خات نیوز- بعد از لغو کنسرت شادمهر در ترکیه به علت نقص فنى و نبود صدا، سالن برگزاری کنسرت به آشوب کشیده شد.

كنسرت شادمهر عقيلي در استانبول به آشوب كشيده شد

به گزارش خات نیوز به گفته حاضران در سالن، برخی از معترضین به این اقدام شادمهر، صندلی‌ها را شکستند و مامورین امنیتی سالن را کتک زدند. براساس فيلم هاى منتشره، پس از چند بار قطع و وصل صدا، كنسرت لغو و موجب زد و خورد شد.

حواشی کنسرت شب گذشته شادمهر عقیلی در استانبول ابعاد بزرگ تری را هم به خود گرفته و حالا برای اولین بار پلیس استانبول نسبت به آنچه «استفاده غیرقانونی از اسپری فلفل و گاز اشک آور علیه مردم در مکان عمومی عنوان شده، واکنش نشان داد.

کنسرت ۲۴ شهریور شادمهر عقیلی در سالن وادی استانبول به دلیل سوختن سیستم صوتی با تاخیری ۲ ساعته شروع شد و در ادامه به دلیل پاسخگو نبودن سیستم صوتی لغو شد. برگزارکنندگان برنامه اعلام کردند اجرا فردا (۲۵ شهریور) با همان بلیتها تکرار میشود ولی حاضرین بلیت برگشت به ایران داشتند و همین باعث آشوب شد. گروه تامین امنیت کنسرت مجبور به استفاده از اسپری فلفل و گاز اشک آور شد و همین موضوع واکنش پلیس استانبول را در پی داشته است.

تهیه کننده و شادمهر عقیلی هر چند رسما روی استیج از مردم عذرخواهی کردند ولی هنوز اظهار نظری درباره وقایع تلخ پس از لغو اجرای دیشب، نداشته اند.

بهمن بابازاده

همچنین ببینید

Köfteci Yusuf

رسوایی گوشت خوک در رستوران زنجیره ای ترکیه

رسوایی گوشت خوک در رستوران زنجیره ای ترکیه خات نیوز- در این بیانیه تاکید شده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *