نخستين پرواز مستقيم اهواز به استانبول انجام شد

نخستين پرواز مستقيم اهواز به استانبول انجام شد

به گزارش خات نیوز-مدیرعامل شرکت هواپیمایی کارون از انجام نخستین پرواز مستقیم اهواز – استانبول ترکیه خبر داد.

نخستين پرواز مستقيم اهواز به استانبول انجام شد

به گزارش خات نیوز؛خلبان سیدمحمد محمودی افزود: نخستین پرواز مستقیم اهواز – استانبول ترکیه ساعت 7 صبح امروز، سه‌شنبه 20 تیرماه از ترمینال پرواز‌های خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید قاسم سلیمانی اهواز با هواپیمای بوئینگ 737 شرکت هواپیمایی کارون، اهواز را به مقصد استانبول ترکیه ترک کرد.

وی افزود: پرواز رفت اهواز – استانبول روز‌های سه‌شنبه و جمعه ساعت 7 صبح از ترمینال پرواز‌های خارجی فرودگاه شهید سلیمانی اهواز انجام می‌شود. پرواز مستقیم

خلبان محموی برگشت استانبول به اهواز را ساعت 12 و 30 دقیقه روز‌های سه‌شنبه و جمعه اعلام کرد و ادامه داد: راه‌اندازی پرواز مستقیم اهواز- استانبول و برعکس گامی برای خدمت به مردم خوزستان است.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی کارون می‌گوید: پیش از این مسافران استان خوزستان برای رفتن به استانبول که دروازه ورود به قاره اروپا محسوب می‌شود، به صورت غیرمستقیم انجام می‌شد، بطوریکه باید از اهواز عازم تهران می‌شدند و پس از ساعت‌ها انتظار و هزینه بیشتر با هواپیمای دیگر به استانبول عزیمت می‌کردند.

پرواز اهواز به دبی، کویت و تفلیس برقرار می‌شود

وی راه‌اندازی خط هوایی اهواز به دبی، کویت و تفلیس را یکی از مطالبه‌های مردم خوزستان عنوان کرد و گفت: این شرکت قصد دارد پرواز‌های خارجی از جمله پرواز اهواز به دبی و کویت و احتمالا تفلیس پایتخت کشور گرجستان را در آینده نزدیک راه‌اندازی کند.

محمودی با بیان اینکه این شرکت 700 صندلی عملیات پروازی دارد، افزود: این شرکت درحال حاضر 2 فروند بوئینگ 737، 3 فروند فوکر 100 و یک فروند فوکر 50 در اختیار دارد.

پیش از این 2 شرکت ترکیش‌ایر و ایران ایرتور پرواز مستقیم اهواز به استانبول برقرار کرده بودند که پس از مدتی این پرواز‌ها به علت غیراقتصادی بودن متوقف شد.

شرکت هواپیمایی کارون در سال 1398 به بخش خصوصی واگذار شد و پس از آن نام این شرکت از هواپیمایی نفت به کارون تغییر یافت.

 

پایان پیام./

همچنین ببینید

تصادف وحشتناک ترین دو اتوبوس در استانبول

تصادف وحشتناک ترین دو اتوبوس در استانبول

تصادف وحشتناک ترین دو اتوبوس در استانبول خات نیوز- تصاویری دلهره آور از برخورد شدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *