استقبال از باغ حمل و نقل دیجیتال ترکیه

استقبال گسترده از «باغ حمل و نقل دیجیتال» ترکیه در نمایشگاه سی‌ ای‌ اس آمریکا

گروه سرمایه‌گذاری خودروسازی توگ با غرفه «باغ حمل و نقل دیجیتال» در بزرگترین نمایشگاه نوآوری تکنولوژی جهان در آمریکا شرکت کرد.

گروه سرمایه‌گذاری خودروسازی ترکیه توگ در بزرگترین نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی جهان CES 2023 که محل عرضه نوآوری‌ها در زمینه تکنولوژی است، در لاس وگاس آمریکا شرکت کرد.

توگ امسال با طراحی «باغ حمل و نقل دیجیتال» متشکل از غرفه‌های کپسول انتزاعی Beyond X را با شعار « یک تجربه دیجیتال خارق العاده. فراتر از فردای پویایی تحرک! فراتر از X»، زندگی هوشمند، انرژی پاک و هوش مصنوعی در این نمایشگاه شرکت کرده و مورد توجه گسترده بازدیدکنندگان قرار گرفت.

ارین واندرکلوک، متخصص بازاریابی و ارتباطات یکی از بازدیدکنندگان باغ توگ به خبرنگار آناتولی گفت: غرفه بسیار خوب، آرامش بخش و جالب بود. به نظر من تجربه تحرک در یک فضای محدود عالی است.

 

استقبال از باغ حمل و نقل دیجیتال ترکیه
استقبال از باغ حمل و نقل دیجیتال ترکیه

 

کنت پمبرتون، فعال حوزه الکترونیک نیز تجربه استفاده از این کپسول انتزاعی هوشمند را فوق‌العاده توصیف کرده و گفت: تجربه بسیار جذابی بود، در حالیکه ثابت بودم احساس می‌کردم در حال حرکت هستم.

گفتنی است توگ در نمایشگاه امسال در فضایی به مساحت 910 متر مربع تجربه کاوش در آینده حمل و نقل پایدار و پیوسته را فراهم می‌کند. در ورودی غرفه صفحه نمایش غول پیکر 21 متر در 7 متر به منظور نمایش آبشار دیجیتال که توسط معمار سایبری و هنرمند دیجیتال گوونچ اوزل طراحی شده، تعبیه شده است.

همچنین برای تداعی مفهوم دوگانگی توگ تلاقی آب واقعی و دیجیتالی در کانال‌های کف غرفه طراحی و اجرا شده است.

در حوزه تجربی توگ که ترکیبی از دیجیتال و طبیعت است، مفاهیمی مانند انسان و فناوری، هنر و علم، ذهن و قلب، وحدت و کثرت در رویکرد دوگانگی تلاقی می‌کنند.

منبع: خات نیوز

 

همچنین ببینید

ترکیه از خرید جنگنده «اف-16» آمریکا صرف‌نظر کرد

ترکیه از خرید جنگنده «اف-16» آمریکا صرف‌نظر کرد عضو شورای امنیت و سیاست خارجی ریاست‌جمهوری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *