مورات بُز و آسلی اِنوِر جدا شدند

مورات بُز و آسلی اِنوِر جدا شدند

رابطه مورات بُز و آسلی اِنوِر به اتمام رسیده و از هم جدا شده اند ولی در این تصمیم  جدایی حضور مورات بُز و دوستش اِسِر یِنِنلِر در مهمانی مختلط شبانه تاثیری نداشته چونکه معلوم شد تصمیم جدایی را قبل از این ماجرای مهمانی مختلط گرفته بودند.

به گزارش خات نیوز زوج مورات بُز و آسلی اِنوِر که مدتی هست در رابطه شان مشکل دارند و 2 هفته قبل تصمیم به جدا شدن گرفته اند و این زوج ماهها بود که تصاویر مشترک همدیگر را در صفحه اجتماعی شان به اشتراک نمی گذاشتند.

خواننده معروف مورات بُز از خانه ایی که در محله یِنی کوی با آسلی اِنوِر سکونت داشته را ترک کرده و نقل مکان کرد. این زوج از ده روز قبل تصمیم به جدایی گرفته بودند.

بعد از این تصمیم جدایی مورات بُز از خانه ایی که مشترکا در آن زندگی میکردند به خانه دیگری وسایلش را جمع کرده و نقل مکان کرده است و این اواخر شروع به مهمانی هی شبانه و شبگردی کرده است.

در شب های گذشته که مورات بُز به همراه دوستش اِسِر یِنِنلِر در مهمانی شبانه ایی به اتفاق دو خواهر معروف مسابقه İşte Benim Stilim و چند خانوم دیگر حضور داشتند ولی این دلیل اصلی جدایی زوج مورات بُز و آسلی اِنوِر نیست.

در جواب این خبرهای شایعه ایی که مورات بُز با حضور در این مهمانی مختلط شبانه خیانت کرده گفت که این خبرهای خیانت همگی دروغ است و آسلی اِنوِر در مقابل این خبرها سکوت اختیار کرده و جوابی نداد.

همچنین ببینید

تصادف وحشتناک ترین دو اتوبوس در استانبول

تصادف وحشتناک ترین دو اتوبوس در استانبول

تصادف وحشتناک ترین دو اتوبوس در استانبول خات نیوز- تصاویری دلهره آور از برخورد شدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *