مراکز خرید ترکیه سایت تجارت الکترونیکی ایجاد خواهند کرد

مراکز خرید ترکیه سایت تجارت الکترونیکی ایجاد خواهند کرد

خات نیوز – مراکز خرید ترکیه برای تحریک بازار در حال آماده شدن برای یک اقدام مهم هستند. هر مرکز خرید سایت تجارت الکترونیکی خود را تهیه کرده و به مصرف کنندگان در منطقه خود می فروشد.

اتحادیه سرمایه گذاران ترکیه

به گزارش خات نیوز مراکز خریدی که برای اولین بار درهای خود را باز کردند در حال آماده سازی یک اقدام مهم برای جلوگیری از افت درآمد به دلیل محدودیت های مجدد و ایجاد اشتغال اضافی هستند.

هر مرکز خرید خود سایت تجارت الکترونیکی ایجاد خواهد کرد رئیس اتحادیه سرمایه گذاران ترکیه پروفسور دکتر. حسین آلتاش اظهار داشت که در حال کار بر روی یک نرم افزار برای اجرای سریع ابتکار مرکز خرید مجازی هستند.

طبق اطلاعات داده شده توسط آلتاش ، هر مرکز خریدی سایت تجارت الکترونیکی خود را ایجاد خواهد کرد ، یعنی یک مرکز خرید مجازی. مصرف کننده می تواند به سایت تجارت الکترونیکی نزدیکترین مرکز خرید به منطقه یا محله وارد شود و از فروشگاهی که می خواهد به صورت آنلاین خرید کند. این محصول از طریق تیم های پیک تاسیس شده و یا قرارداد آن توسط AVM به مصرف کننده تحویل داده می شود. در صورت تمایل مصرف کننده ،  قادر به خرید بیش از یک محصول است. حسین آلتاش گفت که با حمایت اجاره ای که به دلیل مشکلات در سال 2020 به فروشگاه ها اعطا شده است ، مراکز خرید با 40 درصد کاهش درآمد سال را تعطیل کردند و پیش بینی می کنند که ضرر آنها برای مدتی در سال 2021 ادامه یابد.

آژانس خبری ترکیه

همچنین ببینید

رئیس‌جمهور ترکیه و پوتین بشار اسد را برای سفر به ترکیه دعوت می‌کنند؟

ترکیه خواستار عضویت در بریکس شد

ترکیه خواستار عضویت در بریکس شد خات نیوز- ترکیه به دلیل نارضایتی از پیشرفت عضویت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *