طرز تهیه کیسیر سالاد بلغور ترکیه ای

طرز تهیه کیسیر سالاد بلغور ترکیه ای

مواد لازم برای تهیه سالاد بلغور ترکیه ای

به گزارش خات نیوز اگر طرفدار Tabbouleh خاورمیانه و دیگر غذاهای ساخته شده با بلغور هستید، شما این دستور العمل ترکی را برای بلغور و یک عالمه سبزیجات دوست خواهید داشت.

بلغور، گاهی اوقات به عنوان گندم شکسته شناخته می شود، یک جزء اصلی در شیرینی فروشی های ترکی است و یکی از رایج ترین مواد غذایی در پخت و پز ترکی است. بلغور برای تهیه غذاهای جانبی مانند بلغور پلاف، اضافه کردن به سوپ ، مزه دادن به پیتزای گوشتی و یکی از موارد مورد علاقه من، در سالاد های سرد مانند سالاد سالنگ و سالاد سبز تازه و کیزیر استفاده می شود.

یکی از محبوب ترین غذاها

سالاد Kısır یکی از محبوب ترین غذاهای آشپزی ترکیه است. هر آشپز تغییراتی را در kısır ایجاد می کند و شما نیز در بسیاری از رستوران ها به صورت گاه به گاه، تفاوت را می بینید. چه چیزی باعث kısır بسیار محبوب شود؟ برای اینکه، آن حاوی مواد تازه، مغذی و ارزان قیمت است. همچنین بسیار آسان است.

هر خانۀ ترکی، kısır را با ترکیبی از سبزیجات و گیاهان کمی متفاوت می سازد. بعضی از آنها تند و برخی از آنها پیاز و سیر بیشتری دارند. بهترین کاری که باید بکنید این است که با مواد تشکیل دهنده مانند فلفل های رنگی، پیاز سبز، آجیل خرد شده، حتی چغندر خرد شده و ترشی ها خلاقیت پیدا کنید.

شما می توانید در بسیاری از مواد مغذی خاورمیانه، یونانی یا ترکی و یا در وب سایت هایی که مواد ترکی را به فروش می رسانند، رنده فلفل را پیدا کنید. جایگزین دیگری این است که فلفل قرمز تازه را با انتخاب خود رنده کنید و آب آن را را به صورت فنجان بریزید. این دستورالعمل دارای آب لیمو یا انار ترش است، که یک شربت از 85 درصد انار است که طعم بسیار خوب …

همچنین ببینید

تصادف وحشتناک ترین دو اتوبوس در استانبول

تصادف وحشتناک ترین دو اتوبوس در استانبول

تصادف وحشتناک ترین دو اتوبوس در استانبول خات نیوز- تصاویری دلهره آور از برخورد شدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *