بورسیه و وام دانشجویی آغاز شد

دانشجویان دانشگاه مراقب باشند! درخواست های بورسیه و وام دانشجویی آغاز شد.

محمد محرم کاساپوغلو، وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد که درخواست برای دریافت بورسیه تحصیلی و وام تحصیلی آغاز شده است. درخواست ها تا ساعت 23:59 روز پنجشنبه 26 آبان ادامه خواهد داشت.

خبری که میلیون ها دانشجو منتظر آن بودند، جوانان و ورزش وزیر توسط رسانه های اجتماعی اعلام شد.

تا 17 نوامبر ادامه خواهد داشت

وزیر کاساپوغلو به اشتراک گذاشت: «همکلاسی های من، GSB بورس تحصیلی

درخواست وام دانشجویی آغاز شد. تا ساعت 23:59 روز پنجشنبه 17 نوامبر می توانید درخواست های خود را در https://turkiye.gov.tr ​​ارسال کنید.

چه کسی می تواند درخواست دهد؟

دانشجویانی که برای اولین بار حق ورود به یک برنامه آموزش عالی را دارند، دانشجویان کلاس متوسط ​​که هنوز برنامه آموزش عالی را ادامه می دهند و شهروندان ترکیه ای که در خارج از کشور تحصیل می کنند، می توانند برای بورس تحصیلی/وام اقدام کنند.

درخواست های کمک هزینه تحصیلی و وام آموزشی GSB به سیستم اطلاعات آموزش عالی ارسال می شود با توجه به اطلاعات تحصیلی ثبت شده گرفته می شود، اطلاعات تحصیلی دانش آموزان در YÖKSİS باید صحیح و کامل باشد. برای اینکه دانشجویان در حین ثبت نام مشکلی نداشته باشند ابتدا باید وارد دولت الکترونیک شده و اطلاعات مدرسه/گروه خود را بررسی کنند و دانشجویانی که در اطلاعات خود خطا دارند با امور دانشجویی دانشگاه تماس گرفته و از طریق YÖKSİS وضعیت خود را به روز کنند. درخواست دانشجویانی که در حین درخواست اظهارات نادرست داشته باشند، نامعتبر تلقی می شود.

اظهارات موارد خاص به صورت الکترونیکی بررسی می شود

دانشجویانی که وضعیت خاصی را در درخواست اعلام می کنند نیازی به ارسال مدارک ندارند. وضعیت ویژه در صفحه برنامه (فرزندان شهدا/جانبازان [در صورت مجرد بودن شهید، برادر مجرد وی/در صورت مجرد بودن جانباز]، کسانی که پدر و مادرشان [هر دو] فوت کرده اند، معلولان 40 درصد یا بیشتر با گزارش هیئت بهداشت به دست آمده از یک بیمارستان دولتی تمام عیار، دبیرستان اطلاعات دانش آموزانی که تحصیلات و تحصیلات معادل خود را در خانه های عشق وابسته به وزارت خانواده و خدمات اجتماعی، فارغ التحصیل از دبیرستان Darushşafaka و ورزشکاران ملی به پایان رسانده اند. و غیره) توسط وزارت ورزش و جوانان توسط نهادها و سازمان های عمومی ذیربط از طریق وب سرویس ها به صورت الکترونیکی بررسی می شود

همچنین ببینید

زنی که در تصادف هولناک از وسیله نقلیه به پایین پرتاب شده بود جان باخت!

زنی که در تصادف هولناک از وسیله نقلیه به پایین پرتاب شده بود جان باخت! …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *